Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted




Kali ini just nak share dengan anda semua waktu berbuka puasa dan imsak bagi Kuala Lumpur, Putrajaya  dan kawasan yang sewaktu dengannya untuk Ramadhan 1432H/2011 ini.


Ramai yang dah sedia maklum kan tarikh permulaan puasa bagi negeri-negeri seluruh Malaysia ditetapkan pada hari Isnin, 1 Ogos 2011 @ 1 Ramadhan 1432 Hijrah.


Tarikh permulaan puasa bagi negeri-negeri seluruh Malaysia telah diumumkan oleh Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja yang baru, Datuk Syed Danial Syed Ahmad setelah diperkenan oleh Duli-Duli Yang Maha Mulia Raja-Raja.


Jom kita terjah waktu berbuka puasa dan imsak bagi Kuala Lumpur, Putrajaya dan kawasan yang sewaktu dengannya untuk Ramadhan 1432H/2011 kali ini.





Marilah kita  memanjatkan kesyukuran kepada Allah SWT kerana membenarkan kita sekali lagi bertemu dengan Ramadhan. Syukur kerana bulan ini ialah bulan yang menjanjikan hidayah dan ganjaran yang besar buat sesiapa yang memburunya.


Kepada semua yang akan menjalani ibadah berpuasa di bulan Ramadhan yang mulia ini adalah di nasihatkan supaya minum air sebanyak mungkin dan makan buah-buahan untuk menampung kehilangan air dalam badan di siang hari. 


Apa-apa pun jangan lupa semak jadual waktu berbuka puasa dan imsak bagi Kuala Lumpur, Putrajaya dan kawasan yang sewaktu dengannya untuk Ramadhan 1432H/2011 kali ini untuk memudahkan anda mengetahui waktu berbuka dan waktu imsak di tempat anda...



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~ 

Comments
2 Comments

2 comments:

Zura Tahir said...

nape ade bintang kat 29hb tue..

Anonymous said...

Bintang kehidupan kot

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget