Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Smackdown Versi Jepun Yang Ganas Tak Ingat !



Anda bosan melihat Smackdown di Amerika yang penuh dengan pertarungan rekaaan semata-mata ? Apa kata  anda lihat pula Smackdown versi Jepun yang tiada 'drama rekaan' dan ganas tak ingat sampai berdarah-darah.












Ganas tak ?



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~

Comments
3 Comments

3 comments:

Zura Tahir said...

giler ganas nie..

Anonymous said...

aarghhhhhhhhhhhhhh gile..... aku WWF dulu ngan ayah aku.....plg ganas ....wresler MIKE FOLEY vs ngan sape tah.....KANE kot...yang die tabur paku payung tu....pastu mike foley tu jatuh atas paku tu arrghhhhh gilee.....tp aku rase stakat ni ....yg jepun ni yg paling ganas

Anonymous said...

Salah.bkn ngan kane r.tp ngan EDGE akahkahkah.sumber pn xbtl.

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget