Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted


Setelah hampir 2 bulan memperkenalkan followers Blog AkU dAn SeSuAtU di Facebook akhirnya  jumlah follower blog ini di Facebook mencecah 100 orang.


Tak sangka sambutan terhadap blog ini amat menggalakkan. Terima kasih kepada semua yang sudi menjadi followers blog AkU dAn SeSuAtU ini di Facebook.


Kalau followers biasa kena jadi blogger dulu baru boleh follow blog orang lain. Tetapi untuk followers Facebook, hanya perlu ada akaun Facebook sahaja boleh terus jadi followers dengan hanya klik 'Like'.



Memang ramai sekarang ini yang ada akaun Facebook. Budak umur 6 tahun pun ada. Selain mudah untuk menjadi follower di Facebook, kita juga boleh share upadate terbaru blog di Facebook.


Tips nak dapatkan ramai followers? Tak ada tips. Cuma bagi saya, tulislah sesuatu yang orang mudah orang terima. Tentang isu semasa ke, atau apa yang berlaku pada hari ini ke. Pendek kata yang Google friendly lah. 


InsyaAllah traffik pun akan meningkat bila ada yang Google. Bila dah ramai Google tu, InsyaAllah ada la yang nanti klik butang 'Like' itu. Kalau kandungan blog itu menarik, mesti ramai yang suka. Tak gitu? 


Adios~~~~

Comments
4 Comments

4 comments:

MOFASAD said...

trafik hunter!

yeeahhh!!

Sharinginfoz said...

tahniah nanti ramai le sebab fb ni memang tengah hot sekarang kan

azzey said...

velasrizal: tahniah!

Muhammad Helmi said...

tahniah!!!

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget