Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Paul Sotong Kurita Piala Dunia Mati



Paul Sotong kurita Piala Dunia  telah di sahkan mati oleh pihak pengurusan dan kakitangan di Pusat Hidupan Laut Oberhauseyang, Jerman.


Paul si sotong kurita dikenali kerana ketepatan ramalannya berhubung keputusan pertandingan Piala Dunia di Afrika Selatan Julai lalu, mati di dalam akuarium yang menempatkannya di Jerman.




Paul mengagumkan dunia apabila berjaya meramal tepat pemenang perlawanan melibatkan pasukan Jerman, begitu juga dengan keputusan perlawanan akhir. 


Kejayaan Paul membuat ramalan merupakan cerita yang lebih besar daripada Piala Dunia itu sendiri. Paul juga menerima ancaman bunuh kerana meramalkan pasukan Jerman kalah kepada Sepanyol di Piala Dunia. 


Secara peribadi, bagus juga si Paul ini mati. Sekurang-kurangnya dapatlah menghapuskan perkara khurafat, tahyul dan syirik di kalangan masyarakat dunia..


Adios~~~~

Comments
5 Comments

5 comments:

abigemok said...

hahaha. boleh pula diorg prcya benda karut ni kan? x fhm aku...

Muhammad Afiq Roslan said...

btol2 ! aku skong gler,, ngee,,

Anonymous said...

seyes aku setuju sgt!!!!!!!!!!!!!!!!! masalahnye org islam kite ni pon mcm taksub sgt ngan paul ni!!!!!! seyes!!!!!!!!

ejaMaria said...

yey... bole buat sotong goreng celup tepung ;p

Sharinginfoz said...

setuju sangat2 dengan komen, anyway wow, cepatnya buat entry ni, saya punya auto publish 12 pm nanti

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget