Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Entri Pasal Earning Aku Hit Mencecah 270!

 

Pagi tadi (08/01/2010) aku telah update earning aku setakat hari ini melalui entri kat bawah nih dan macam biasa la lepas tu aku promote kat innit dan gengblogger..

Tak sampai 2jam lepas tu aku cek di Gengblogger entri aku dah memcecah 100 lebih dah..Tak sangka plak.. Sebelum nih aku ada gak buat entri pasal earning aku sebelum nih tapi takde lah hit sampai macam nihh..Entri aku paling hit sebelum ni adalah pasal "Sijil Perawan Gadis Afrika" (49 hit)..Tak pernah sampai seratus pun sebelum nih..270 hit tu adalah setakat 11.30 malam.. 

Mula-mula aku tak nak buat entri baru untuk beberapa hari selepas entri aku yang terakhir tu tapi bila tengok sambutan hangat dari Gengblogger so aku rasa aku kena share dengan blogger sekalian..

Aku rasa entri tu hit sebab ia melibatkan "wang" kot..Cerita pasal wang ke perempuan ker hiburan ker mesti selalu hit..  

Kat bawah ni secara adalah antara entri aku yang hit di Gengblogger..
Kat bawah ni lak laporan trafik blog aku dari Nuffnang..
Apa-apa pun terima kasih kepada blogger sekelian yang terus support blog aku..Insyallah selepas ni aku akan melawat dan become your follower soon..Adios~~
                                                   

Comments
6 Comments

6 comments:

Cikgu Dahlia said...

wahh dasat aaa....tahniah yaa...

joegrimjow said...

nanti da sampai beribu
lagi syook

Sharinginfoz said...

wow, memang gempak tak sampai 1 bulan dah hit.. hmmm i wish that aku boleh jadi hit tapi tak kesampaian.... keep it up bro...

ParkAir said...

wooouuu mu memang ganah dan berbakat!

suri said...

SALAM..
jika rezeki terima sajalah..tahniah ;)

Nurul Ain Sakimon said...

salam ?? memang bertuahlh awk.sy nie dh 7 bulan join nufnang br dpt RM3.60 sediah betull.......

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget