Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Diorang Surf Apa Agaknya Ek..

 

Hahaha percaya atau tidak apa yang anda lihat ini..Aku pun tak percaya apa yang aku lihat ni..Ada ker orang pedalaman yang tahu menggunakan laptop?

Maybe ini adalah salah satu strategi syarikat pengeluar laptop untuk mempromosikan produk mereka.. Konon-konon diorang segmentize market by geographic la..Orang di kawasan pedalaman adalah customers diorang la..Whos know..

Agaknya diorang semua tengah online kot..Layan YM ke, Facebook ke, wat blog ker..tak pon paling koman watch movies..Tapi kalau diorang online, Cuba teka diorang surf internet pakai apa? Digi? Maxis? P1 Wimax or Celcom?....    

Jawapanya ialah Streamyx  sebab mereka semua TAK POTONG lagi hahahahah...

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget