Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Lelaki itu simple, perempuan itu…



Pasti anda pernah keluar dating bersama teman wanita anda kan. Berapa lamakah masa yang beliau ambil bersiap untuk keluar dating dengan anda? 2 jam? 3 jam? atau sehari suntuk?..

Adakah anda bosan dan bingung menunggu beliau bersiap? Tapi sayang punya pasal tunggu bulan jatuh ke riba pun anda sanggup kan.. Itu la namanya cintun itu buta..

Pernahkah anda terfikir apa yang membuat kaum hawa ni mengambil masa begitu lama untuk bersiap? Ini adalah kerana perempuan itu terlalu mementingkan kesempurnaan..
Lipstik dan bedak harus selari, tudung dan baju harus sama kaler kadang kadang yang dalam pun nak sama kaler jugak..MasyAllah..

Bagaimana pula kita kaum lelaki? Biasanya lelaki itu lebih simple dan sempoi asalkan sedap mata memandang dan selesa. Tidak perlu kepada aksesori tambahan, tidak perlu bersolek sangat dan tidak cerewet dalam pemilihan pakaian. Kalau ada lelaki yang terlalu mementingkan kesempurnaan dan cerewet seperti perempuan pastinya “ada sesuatu yang tidak kena”.

Secara jelas memang kita nampak perbezaan ketara antara perempuan dan lelaki..Sebab itu Allah menjadikan lelaki dan perempuan itu saling melengkapi..Oleh itu kaum hawa janganlah memandang lelaki yang bersahaja itu dengan sebelah mata..

Comments
3 Comments

3 comments:

Orked Desa said...

kan membahagiakan kalau lelaki juga boleh memandang wanita itu menggunakan kedua-dua matanya; mata zahir dan mata hati.... bukan hanya memandang rupa dan bentuk badan..

Aini said...

haha..kadang2 makan 2, 3 hari gak la nak buat persedian nak g dating nih..nak match baju tudung bagai.. boleh cam 2? =)

bina badan said...

dapatkan panduan bina otot badan lelaki secara percuma disini...

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget