Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Cari Jodoh




Aku suka betul la dengan lagu band dari seberang ini..Muzik yang catchy, mudah di fahami, sometime funny on certain part..

Bukanlah bermaksud aku tidak menyokong hasil seni anak tempatan tetapi bagiku tak salah jika meminati karya yang lebih menonjol keseniannya. Ianya satu persaingan sihat so anak tempatan harus harus ambil ini sebagai cabaran. Contohnya band band Indie yang tumbuh mcm cendawan sekarang ini harus di ketengahkan, beri peluang kepada mereka kerana kelompok ini membawa suatu yang baru dalam industri seni Malaysia. Apa apa pun, aku masih meminati KRU sebagai anak seni yang paling berjaya di Malaysia.

The most important thing that lagu kat atas ni ada kaitan dengan diri aku hahaha..Hayatilah bait bait lirik lagu ni, memang amat menarik..Sesuai dgn semua lapisan masyarakat..So i would like to share with all of u..enjoy!!!

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget