Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



Cadangan jadual waktu perjalanan PLUS Hari Raya Aidilfitri 2013 telahpun dikeluarkan ! Cadangan jadual waktu perjalanan PLUS Hari Raya Aidilfitri 2013 dikeluarkan bertujuan untuk mengagihkan trafik dan mengurangkan kesesakan di laluan-laluan utama lebuh raya, plaza-plaza tol dan kawasan rehat pada waktu-waktu puncak.


Cadangan jadual waktu perjalanan PLUS Hari Raya Aidilfitri 2013 terdiri daripada cadangan perjalanan berperingkat mengikut masa dan destinasi tertentu dari Lembah Klang ke negeri-negeri dan bandar-bandar utama di Kedah, Perlis, Pulau Pinang, Perak, Negeri Sembilan, Melaka dan Johor. 


Jom kita terjah cadangan jadual waktu perjalanan PLUS Hari Raya Aidilfitri 2013




Cadangan jadual waktu perjalanan PLUS Hari Raya Aidilfitri 2013 kali ini memberi fokus kepada perjalanan di Lebuhraya Utara-Selatan di antara 2 hingga 7 Ogos (bagi perjalanan balik kampung) serta di antara 10 hingga 18 Ogos (bagi perjalanan balik ke Lembah Klang). 


Bagi orang ramai yang menuju ke destinasi-destinasi yang lebih jauh mereka disarankan untuk keluar lebih awal manakala yang hampir dengan Lembah Klang, mereka disarankan supaya memasuki lebuh raya lebih lewat.


Yang menariknya jadual waktu perjalanan PLUS  kali ini turut merangkumi perjalanan orang ramai pada cuti Hari Kemerdekaan iaitu di antara 30 Ogos hingga 1 September.


Apa yang diharapkan ialah orang ramai akan  memberikan kerjasama dengan mematuhi jadual yang dikeluarkan ketika pulang ke kampung dan kembali semula ke Lembah Klang, kerana keberkesanan cadangan jadual waktu perjalanan PLUS Hari Raya Aidilfitri 2013bergantung kepada orang ramai....



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~~

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget