Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

6 Mei 2013 Cuti Umum Seluruh Malaysia ?



6 Mei 2013 cuti umum seluruh Malaysia ? Betul ke 6 Mei 2013 di isyhtiharkan cuti umum seluruh Malaysia ?   Mungkin ini persoalan yang bermain di kotak fikiran seluruh rakyat Malaysia ketika ini.


Persoalan ini bermain di fikiran rakyat Malaysia selepas SPR mengumumkan tarikh Pilihan Raya ke 13 jatuh pada 5 Mei 2013 bersamaan hari ahad. Pilihan Raya sebelum-sebelum ini jatuh pada hari sabtu.


Apabila Pilihan Raya ke 13 jatuh pada hari ahad memang ramai yang mengharapkan hari isnin keesokkan harinya diumumkan cuti umum bagi memudahkan urusan semua rakyat yang pulang mengundi di kampung kembali ke ibukota dalam keadaan tidak tergesa-gesa untuk kembali bekerja


Jika 6 Mei 2013 tidak di isytiharkan sebagai cuti umum pastinya akan berlaku kesesakan jalanraya yang teruk pada 5 Mei memandangkan rakyat tergesa-gesa pulang ke ibukota untuk berkerja keesokkan harinya.


Setakat ini beberapa negeri sudah mengisytiharkan cuti umum pada 6 Mei iaitu Kedah, Terengganu dan Selangor. Diharapkan kerajaan yang akan terbentuk selepas diumumkan menang PRU 13 dapat mengumumkan cuti umum seluruh Malaysia bagi memudahkan urusan rakyat yang pulang mengundi di kampung kembali ke ibukota dalam keadaan tidak tergesa-gesa untuk kembali bekerja...



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget