Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



Jadual cadangan waktu perjalanan PLUS Pilihan Raya Ke 13 (PRU13) 2013 telahpun diperkenalkan oleh PLUS untuk membantu mengurangkan kesesakan di lebuh raya pada 4 dan 5 Mei 2013 ini. 


Jadual cadangan waktu perjalanan PLUS Pilihan Raya Ke 13 (PRU13) 2013 merupakan jadual perjalanan berperingkat bagi destinasi-destinasi tertentu di lebuh raya kendalian PLUS. 


Ia dikeluarkan sebagai salah satu daripada strategi PLUS untuk mengagihkan trafik dan mengelakkan orang ramai daripada terperangkap di dalam kesesakan di laluan utama, kawasan rehat dan plaza tol.


Jom kita terjah jadual cadangan waktu perjalanan PLUS Pilihan Raya Ke 13 (PRU13) 2013:- 


Add caption

Dijangkakan sebanyak 1.3 juta kenderaan dijangka akan menggunakan Lebuhraya Utara-Selatan setiap hari menjelang tarikh pilihanraya umum ke-13 yang akan datang. Jumlah ini merupakan peningkatan sebanyak 20 % berbanding 1.1 juta kenderaan sehari yang dicatatkan pada hari-hari biasa.


PLUS juga menasihatkan orang ramai supaya mendapatkan maklumat trafik terkini dengan menghubungi talian bebas tol PLUSLine 1800 88 0000 atau mengikuti laman Twitter PLUSTrafik.


Mungkin dengan pemberian cuti umum pada hari isnin 6 Mei 2013 juga dapat membantu mengurangkan kesesakan di jalanraya terutamanya mereka yang menuju ke Lembah Klang.


Setakat ini Kedah dan Terengganu sudah mengumumkan cuti umum pada isnin 6 mei 2013. Harap-harap pihak yang menang PRU 13 nanti akan  mengistiharkan 6 Mei sebagai cuti umum seluruh Malaysia....



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~~

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget