Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



Cuti umum Hari Deepavali jatuh pada 13 November 2012 manakala cuti Awal Muharram jatuh pada 15 November 2012. Cuti hari Deepavali dan cuti Awal Muharram yang selang sehari membolehkan rakyat Malaysia mendapat cuti umum 2 hari iaitu 13 November (selasa) dan 15 Novemnber 2012 (khamis). 


Ini bermakna hari berkerja hanya pada 12 November (isnin), 14 November (rabu) dan 16 November  (jumaat) sahaja pada minggu ke 3 bulan November 2012.


Pasti ramai yang teruja kan cuti umum 2 hari dalam tempoh seminggu. Ada di kalangan kita yang mengambil cuti pada 12,14 dan November 2012 untuk melengkapkan cuti 1 minggu terus. Untung betul !


Mungkin inilah masa yang terbaik untuk kita semua bercuti bersama yang tersayang. Nak pula cuti sekolah sudah bermula tak lama lagi.


Kepada yang beragama Hindu saya ucapkan Happy Deepavali dan bagi yang beragam Islam saya ucapkan selamat menyambut Awal Muharram 1434 M....



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~~~

Comments
2 Comments

2 comments:

aliza said...

alaaa frust ar sbb cuti dlm cuti.. dah mmg cuti skolah so akak x kisah cuti 2 ke 3 hari ke.. cuma kpala pening pk nak isi cuti anak2 nieh..

Zura Tahir said...

cuti dah abis..huhuh..

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget