Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



Nampaknya juara @ pemenang Mari Menari Astro musim pertama 2010 milik pasangan Razif. Tempat kedua jatuh kepada pasangan Ariz.


Ini bermakna pasangan Razif membawa pulang hadiah sebuah kondominium The Haven berharga RM 350 000, trophi dan pakej percutian ke Bali.


4 Pasanagan berentap di malam kemuncak Mari Menari ialah pasangan Razif, pasangan Ariz, pasangan Zul dan pasangan Fahmi.




Pada malam kemuncak Mari Menari, 4 pasangan yang layak ke final telah mempersembahkan tarian melayu kotemporari untuk tugasan yang pertama. 


Setelah undian ditutup sementara selepas tugasan pertama, pasangan Zul dan pasangan Fahmi tersingkir kerana kurang mendapat undian dari penonton. 


Setelah tugasan kedua hanya pasangan Razif dan pasangan Ariz yang berentap menari tarian latin. Kedua-diua pasangan menampilkan gaya tarian yang memukau penonton. 




Sementara menanti pengumuman juara @ pemenang Mari Menari Astro Musim Pertama 2010 , penonton dihiburkan oleh Adira AF8, Ahmad Dhani (Dewa) dan video klip bintang Raja Lawak yang meniru aksi peserta Mari Menari.   


Akhirnya  pasangan Razif di umumkan sebagai juara @ pemenang Mari Menari Musim Pertama. Tahniah kepada mereka kerana pengorbanan mereka selama ini berbaloi..


P/S: Keputusan separuh akhir Piala Suzuki Malaysia VS Vietnam ialah Malaysia 0-0 Vietnam tetapi Malaysia mara ke final dengan aggregat 2-0. Nak tahu lebih lanjut boleh baca di blog SharingInfoz ini....


Adios~~~~

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget