Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Uchop Juara (Pemenang) Vokal Bukan Sekadar Rupa Musim Ke 2 TV3



Uchop telah dinobatkan juara (pemenang) Vokal Bukan Sekadar Rupa Musim Ke 2 TV3. Uchop yang muncul juara Vokal musim ke 2 menewaskan Mar  Konsert Final Vokal Bukan Sekadar Rupa Musim ke 2 25 Disember 2011 yang berlangsung di Sri Pentas 2, Plaza Alam Sentral.


Uchop yang masih berusia 28 tahun ini dikatakan mempunyai cara nyanyian yang versatil oleh juri, Hattan dan Ziana Zain sekaligus melayakkan peserta kelahiran Kuala Lumpur itu membawa pulang hadiah wang tunai sebanyak RM100,000 beserta sebuah trofi.


Pada pertandingan tersebut, kedua-dua peserta perlu melalui tiga cabaran dimana yang pertama, Mar dan Uchop perlu membawakan persembahan solo.


Mar membawakan lagu medley iaitu Semua Isi Hatimu nyanyian 3 Suara dan Sesuatu Janji (Taufik Batisah). Manakala Uchop menyanyikan lagu Dipenjara Hidup dan Opera Hidup nyanyian penyanyi asalnya, Awie.


Seterusnya, tugasan kedua pula mereka membawakan lagu baru ciptaan khas oleh komposer Ajai iaitu Maafkanlah Cinta (Mar) dan Yuzai pula menghasilkan lagu buat Uchop berjudul Biar Jujurlah Padanya.


Cabaran terakhir pula, Mar dan Uchop mengharungi segmen ‘battle’ dimana kedua-dua mereka akan membawakan lagu pilihan sendiri.


Sementara itu, pentas Vokal turut dimeriahkan dengan persembahan penyanyi hebat iaitu Saleem, Zamani, Hattan dan Ziana Zain.


Untuk rekod, Asmidar muncul muncul juara (pemenang) Vokal Bukan Sekadar Rupa Musim pertamaSistem penjurian adalah berdasarkan undian penonton sebanyak 50% dan selebihnya daripada pihak juri.


Tahniah buat Uchop yang dinobatkan pemenang (juara) Vokal Bukan Sekadar Rupa Musim kedua...



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~

Comments
1 Comments

1 comments:

Zura Tahir said...

xikuti cite nie...hehe...th2 aje dh final..

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget