Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted




LATEST UPDATE


Chelsea tunduk 0-1 kepada Liverpool dalam 1 perlawanan yang cukup sengit. Gol Liverpool di jaringkan oleh Raul Meireles pada minit ke 69.


Seperti di jangka, bekas pemain Liverpool, Fernando Torres yang beraksi untuk Chelsea menjadi tumpuan pada perlawanan ini tetapi beliau gagal membantu Chelsea untuk menang.



Liverpool terlepas peluang untuk menjaringkan gol awal di separuh masa pertama apabila sepakan Maxi Rodriguez mengenai palang hasil hantaran Steven Gerrard.




Torres di bawa keluar pada minit ke 65 dan Salomon Kalou di bawa masuk untuk merancakkan serangan namun kekebalan benteng Chelsea berjaya menghalang sebarang gol.


Kelibat pemain baru Liverpool, Andy Caroll dan Lius Suarez tidak kelihatan dalam perlawanan ini sebaliknya menggunakan penyerang tunggal, Dirk Kuyt.


Nampaknya minggu ini menyaksikan Manchester United dan Chelsea tewas mengejut manakala Arsenal pula nyaris di malukan, hanya Manchester City dan Liverpool yang menang.



PREVIOUS ENTRY


Pasti ramai yang tertunggu-tunggu keputusan Chelsea VS Liverpool live Liga Perdana Inggeris (English Premier League) pada 6 Februari 2011 ini kan.


Perlawanan yang akan berlangsung di Stamford Bridge ini menjadi tumpuan kerana inilah pertama kali Fernando Torres yang baru di beli Chelsea akan menentang pasukan lamanya, Liverpool. 


Pastinya Torres akan menjadi ejekan penyokong pada perlawanan ini. Liverpool yang melepaskan Torres telah pun mendapat penggantinya iaitu Andy Caroll dan Luis Suarez.




Keputusan perlawanan ini akan dapat menentukan pembelian pemain yang manakah yang paling berbaloi sama ada Fernando Torres, Andy Caroll atau Luis Suarez  


Jangan lepaskan peluang menonton perlawanan Chelsea VS Liverpool live Liga Perdana Inggeris (English Premier League) 2011 6 Februari 2011 ini di channel 817 Astro Super Sport 3 jam 12 ini


Keputusan perlawanan ini akan di update di blog ini sejurus perlawanan tamat....


Velasrizal Rodriguez


Adios~~~~~

Comments
4 Comments

4 comments:

semut lelabah said...

Cant wait to see.. haha

Imran@Copenhagen said...

Tahniah Liverpool! 1-0!

Sharinginfoz said...

nampaknya liverpool memberi saingan yang hebat dan tak mustahil top 4 nanti

Zayani Zulkiffli said...

arrgh!!!
geram nya Chelsea kalah! ;p

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget