Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Patung Erotik Putera Jeffri Bolkiah Brunei



Baru-baru ini kecoh gara-gara patung erotik Putera Jeffri Bolkiah Brunei sehingga beliau cuba menahan gambar ‘patung erotik’  yang menunjukkan dirinya melakukan hubungan seks, ditunjukkan di mahkamah di sini dalam satu kes saman.


Patung lucah berharga hampir AS$1 juta (RM3.08 juta) menggambarkan dirinya dalam pelbagai aksi seksual dengan tunangnya, Micha Raines, diletakkan di kediamannya di Sunninghill, Long Island.


Inilah patung erotik Putera Jefri yang menjadi kontroversi :-





Ada lagi gambar patung erotik Putera Jeffri Bolkiah Brunei dalam keadaan yang tidak senonoh. Tak sanggup rasanya nak siarkan di sini. Kalau nak lihat juga kunjungilah ke Blog Serius ini.


Putera Jefri, menghabiskan AS$60 juta (RM192 juta) untuk menyaman dua bekas penasihat guamannya iaitu Thomas Derbyshire dan isterinya, Faith Zaman.

 
Peguam pendakwa, Jeff Stewart, berkata bahawa Faith Zaman dan Thomas Derbyshire, mendapatkan gambar patung itu ‘untuk memalukan Putera Jefri.’ Mereka turut menuntut perincian kehidupan percintaannya dikecualikan.
 
 
Tetapi, defendan membalas dengan berkata, gambar itu diambil atas arahan tunang Jefri, Micha Raines yang menjadi sumber inspirasi ciptaan patung berkenaan.
 
 
Inilah penyakit orang kaya bila ada wang berjuta sehingga berbelanja untuk menghasilkan patung erotik diri sendiri untuk kepuasan seksual. Sebagai pemimpin negara, adalah penting untuk menunjukkan contoh yang baik kepada rakyat...


Adios~~~~~

Comments
2 Comments
Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget