Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Cuti Umum Tahun Baru Cina 2013 : 10 & 11 Februari 2013 !



Cuti umum Tahun Baru Cina 2013 jatuh pada 10 dan 11 Februari 2013. Cuti umum Tahun Baru Cina kali ini jatuh pada hari Ahad dan Isnin.


Memandangkan hari ke 2 Chinese New Year jatuh pada hari Isnin iaitu hari berkerja, maka cuti umum ini di bawa ke hari selasa.


Ini bermakna rakyat Malaysia dan kaum cina amnya akan mula bercuti pada hari sabtu, 9 Ferbruari sehingga hari selasa, 12 Februari 2013. Hari berkerja bermula pada hari rabu 13 Ferbruari 2013.


Kebanyakan di antara kita khususnya mereka yang berbangsa cina mengambil kesempatan menambah cuti lagi 3 hari lagi (13-15 Februari 2013) bagi mendapatkan cuti 1 minggu genap. Untung betul dapat cuti lama tu kan !


Bagi yang menyambut Tahun Baru Cina, Gong Xi Fa Cai saya ucapkan. Bagi yang pulang ke kampung halaman atau bercuti pada cuti Tahun Baru Cina ini berhati-hatilah di jalanraya ya. Ingatlah orang yang tersayang... 



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~~



Comments
1 Comments

1 comments:

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

untung dpt cuti extra lg 3 hri? saya DAPAT :-)

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget