Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



KEPUTUSAN PENUH :


Chelsea 2-3 Manchester United

  • Chelsea : Juan Mata (44'), Ramires (53')
  • Manchester United : David Luiz (own goal) (4'), Robin Van persie (12'), Javier Hernandez (75')

Keputusan Chelsea VS Manchester United 28 Oktober 2012 Liga Perdana Inggeris menyaksikan Chelsea kalah 2-3 ke atas Manchester United dalam perlawanan yang penuh kontroversi.


Pada separuh masa pertama, Manchester United mendahului 0-2 menerusi gol sendiri David Luiz dan Robin Van Persie dalam permainan yang di dominasi Manchester United.


Chelsea berjaya mendapat rentak permainan menjelang hujung babak pertama. Akhirnya helsea berjaya merapatkan kedudukan menerusi Juan Mata menerusi sepakan percuma yang cantik menewaskan David De Gea di gawang United. Kedudukan separuh masa pertama Chelsea 1-2 Manchester United.


Separuh masa kedua, Chelsea berjaya merapatkan kedudukan 2-2 apabila Ramires menanduk gol penyamaan untuk Chelsea. Permainan dilihat semakin rancak apabila kedua dua pasukan saling mengasak.


Malang menimpa Chelsea apabila pengadil melayangkan kad merah kepada Branislav Ivanovic dan Fernando Torres lalu menyaksikan Chelsea terpaksa bermain dengan 9 pemain di atas padang.


Manchester United berjaya menjaringkan gol kemenangan 2-3 menerusi Javier Hernandez ketika kucar kacir di depan pintu gol Chelsea. Walaupun pengadil mengesahkan gol namun kamera menunjukkan Hernandez pada kedudukan offside.


Kedudukan 2-3 itu kekal sehingga tamat 90 minit permainan. Chelsea akhirnya mengalami kekalahan pertama liga musim ini. Walaubagaimanapun Chelsea masih di takhta liga diekori rapat Manchester United dan Manchester City dengan perbezaan 1 mata...  


PREVIOUS ENTRY


Keputusan Chelsea VS Manchester United live 28 Oktober 2012 Liga Perdana Inggeris (English Premier League) akan diketahui malam ini apabila kedua-dua pasukan elit Inggeris ini bertembung di Stamford Bridge.


Chelsea kini selesa sebagai peneraju liga dengan rekod tanpa kalah dalam liga manakala Manchester United menghuni di tangga ke 3 dalam liga dan sudahpun mengalami 2 kekalahan iaitu kepada Everton dan Tottenham Hotspur.


Inilah dia kesebelasan utama (starting line up) yang mungkin diturunkan kedua-dua pasukan :-




Perlawanan Chelsea VS Manchester United 28 Oktober 2012 Liga Perdana Inggeris ini akan bersiaran langsung di Astro Sport 3 saluran 817 jam 11.55 malam. 



Untuk menonton perlawanan Chelsea VS Manchester United 28 Oktober 2012 secara live streaming, sila klik link di bawah ini :-



Keputusan (result) Chelsea VS Manchester United 28 Oktober 2012 akan dikemaskini di blog ini sejurus perlawanan tamat. Tunggu....



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~~

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget