Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



KEPUTUSAN PENUH :-

Liverpool 1-2 Manchester United

  • Liverpool : Steven Gerrard (46')
  • Man Utd : Rafael Da Silva (51'), Robin Van Persie (80')(penalti)

Manchester City 1-1 Arsenal

  • Man City : Joleon Lescott (39')
  • Arsenal : Laurent Koncielny (82')


Keputusan Liverpool VS Manchester United English Premier League (Liga Perdana Inggeris) 23 September 2012 menyaksikan Liverpool kalah 1-2 kepada Manchester United.


Liverpool bermula dengan baik apabila mendominasi permainan. Malang menimpa Liverpool apabila Jonjo Shelvey dibuang padang pada separuh masa pertama akibat terjahan keras ke atas Johnny Evan.


Liverpool terpaksa beraksi dengan 10 pemain menentang Manchester United. Pada separuh masa kedua, Steven Gerrard menjaringkan gol untuk Liverpool pada minit ke 46.


Pada minit ke 51, Rafael Da Silva menyamakan kedudukan untuk Manchester United apabila menjaringkan gol yang menarik dari sudut yang sukar.


Ketika kedudukan hampir terikat 1-1 menuju penghujung perlawanan, Manchester United dihadiahkan sepakan penalti lalu mudah untuk Robin Van Persie menjaringkan gol kemenangan Manchester United. Tamat perlawanan Liverpool 1-2 Manchester United


Sementara itu keputusan Manchester City VS Arsenal menyaksikan kedudukan terikat 1-1 sepanjang 90 minit permainan. Kedua-dua pasukan berkongsi 1 mata.


Gol Manchester City dijaringkan oleh Joleon Lescott minit ke 39 manakala gol Arsenal dijaringkan oleh Laurent Koncielny minit ke 82.



Previous Entry


Keputusan perlawanan Liverpool VS Manchester United, Manchester City VS Arsenal Live English Premier League (Liga Perdana Inggeris) 23 September 2012 akan diketahui malam ini.


Perlawanan Liverpool VS Manchester United akan bersiaran berlangsung (live) di saluran 812 Astro ESPN pada jam 8.25 malam. Untuk meneonton secara live streaming anda boleh klik di link di bawah ini :-


Untuk rekod, Manchester United kini menduduki tangga ke 5 liga manakala Liverpool berada di kedudukan 18 liga. Liverpool belum pernah menang dalam perlawanan liga setakat ini.    


Perlawanan Manchester City VS Arsenal akan bersiaran berlangsung (live) di saluran 817 Astro Super Sports 3 pada jam 11 malam. Untuk meneonton secara live streaming anda boleh klik di link di bawah ini :-


Untuk rekod, Manchester City kini menduduki tangga ke 7 liga manakala Arsenal di tangga ke 6 liga.  Kedua-dua pasukan pastinya mahukan kemenangan bagi terus memberi tekanan kepada Chelsea yang kini menduduki tangga teratas liga.


Keputusan (result) perlawanan Liverpool VS Manchester United, Manchester City VS Arsenal Live English Premier League (Liga Perdana Inggeris) 23 September 2012 akan dikemaskini di blog ini sejurus perlawanan tamat. Tunggu....



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~~

Comments
1 Comments
Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget