Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



Keputusan @ result Real Madrid VS Barcelona live Final Copa Del Rey 21 April 2011 berpihak kepada Real Madrid yang menang 1-0 ke atas Barcelona dalam masa tambahan.


Pada separuh masa pertama kedua-dua pasukan gagal menghasilkan sebarang gol. Walaubagaimanapun Barcelona banyak mendominasi permainan dengan hantaran pendek yang kemas.  




Pada separuh masa kedua, Barcelona berjaya menjaringkan gol menerusi david Villa namun gol itu tidak di sahkan kerana offside.


Semakin menghampiri penghujung 90 minit, permainan menjadi semakin tegang. Banyak kad kuning di layangkan kepada pemain Real Madrid dan sepakan percuma di berikan kepada Barcelona. 





Permainan di teruskan pada masa tambahan setelah kedua-dua pasukan buntu menjaringkan gol. Gol kemenangan Real Madrid dijaringkan oleh Cristiano Ronaldo yang menanduk hantaran silang Angel Di Maria pada minit ke 102. 




Ketika Real kebal bertahan, Angel Di Maria di layangkan kad merah pada minit ke 120 kerana mengasari pemain lawan. Namun itu sudah terlambat menghalang Real Madrid muncul juara Copa Del Rey 2011.


Untuk rekod ini trofi pertama Real Madrid di bawah kendalian Jose Mourinho. Kedua-dua pasukan akan bertemu lagi dalam separuh akhir Liga Juara-Juara Eropah 2010/2011...


Velasrizal Rodriguez
 

Adios~~~~

Comments
3 Comments

3 comments:

Sharinginfoz said...

memang sengit betul, nanti champions league lagi le seronok tengok

azzey said...

dtg klik HB..:)

Bulan Purnama said...

hoho .. tuah real smlm .. :P

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget