Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



LATEST UPDATE


Tottenham Hotspur tewas 0-1 (Agg 0-5) kepada Real Madrid di White Hart Lane. Dalam perlawanan ini Totrtenham banyak menyerang kubu Real tetapi gagal menembusi gawang Real Madrid.


Gol kemenangan dijaringkan oleh Cristiano Ronaldo pada minit ke 50 yang merembat kencang dari luar kotak penalti yang gagal di tangkap kemas oleh Haurelio Gomes lalu bola bergolek masuk ke pintu gol.




Dalam 1 perlawanan, Schalke 04 menang 2-1 (Agg 7-3 ke atas) ke atas Inter Milan. Ini bermakna juara bertahan, Inter Milan gagal mempertahankan trofi Liga-Juara-Juara yang mereka menangi musim lepas.


Gol Schalke di jaringkan oleh Raul pada minit ke 45 tetapi Inter Milan pantas menyamakan kedudukan hasil jaringan Thiago Motta pada minit ke 48.




Ketika permainan hampir berakhir dengan seri, Benedikt Hoewedes muncul wira Schalke apabila bijak melepasi perangkap offside lalu menjaringkan gol kemenangan.


Ini bermakna Real Madrid akan bertemu Barcelona di separuh akhir manakala Manchester United akan bertemu Schalke di separuh akhir UEFA Champions League.


PREVIOUS ENTRY


Pertembungan menarik antara Tottenham Hotspur VS Real Madrid dan Schalke 04 VS Inter Milan live suku akhir 2nd Leg Liga Juara-Juara Eropah 14 April 2011 pasti akan menjadi tumpuan kaki bola.


Real Madrid yang menang 4-0 ke atas Tottenham di Santiago Bernabeu pasti pilhan untuk layak ke separuh akhir. Namun pastinya Tottenham pasti tidak akan memberi laluan mudah. 




Tottenham pernah bangkit 3-0 mengalahkan Young Boys pada pusingan kelayakan dan menang  ke atas AC Milan dan Inter Milan. Rekod ini yang menjadi sandaran Harry Redknapp untuk menentang Real Madrid. 


Sekali lagi tumpuan dalam perlawanan ini pastinya pertembungan Cristiano Ronaldo dan Gareth Bale. Jom kita lihat rekod statistik kedua-dua pemain.




Jika Real Madrid menang dalam perlawanan ini, Real Madrid akan bertemu Barcelona di pusingan separuh akhir Liga-Juara Eropah musim 2010/2011.


Jom kita lihat fakta menarik untuk perlawanan Tottenham Hotspur VS Real Madrid dan Schalke 04 VS Inter Milan ini :-



Dalam 1 lagi perlawanan, Inter Milan perlu menang 4-0 ke atas Schalke 04 setelah tewas 2-5 di San Siro jika berhajat mahu mempertahankan kejuaraan UEFA Champions League.


Memang nampak mustahil bagi Inter untuk menang 4-0 apatah lagi bertandang ke tempat lawan. Jom kita terjah kesebelasan utama untuk perlawanan Inter Milan VS Schalke 04 ini




Pemenang perlawanan ini akan menentang Manchester United dalam perlawanan separuh akhir.


Apa-apa pun jangan lupa saksikan perlawanan Tottenham Hotspur VS Real Madrid live di Astro ESPN saluran 812 jam 2.40 a.m manakala Schalke 04 VS Inter Milan live di Astro Star Sports di saluran 813 jam 2.40 am.


Keputusan @ result perlawanan Tottenham Hotspur VS Real Madrid dan Schalke 04 VS Inter Milan akan di update di blog ini sejurus perlawanan tamat...


Velasrizal Rodriguez


Adios~~~~~

Comments
2 Comments

2 comments:

Noor Fatin said...

nice entry! hehehe..

xminat bola sgt. xtau sgt citenya. kenal ronaldo je la. hehe

Sharinginfoz said...

Tak sabar nak tengok separuh akhir

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget