Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Astro Bella Saluran 133 ganti Astro B4U Mulai 5 Mac 2012 !




Kini Astro Bella di saluran 133 akan menggantikan Astro B4U Mulai Mac 2012 ini. Astro Bella ialah saluran telenovela 24-jam pertama di Malaysia yang  menggantikan  Astro B4U.


Astro Bella ini memberi tumpuan kepada drama telenovela dari seluruh dunia termasuk Latin, Asia dan tempatan kecuali sinetron dari Indonesia.


Antara sinetron yang bakal ditayangkan nanti ialah Fish Port Princess (Tagalog), Rivals (Tagalog) , Diabla Daniela (Latin), Emparatriz (Latin), Pasion Morena (Latin), Eternamente Tuya (Latin) dan siri mini Girlfriends (Italian) serta Drowning City (Latin).


Ini bermakna untuk pakej Mustika, saluran yang ditawarkan ialah Astra Warna saluran 132 (saluran komedi tempatan) dan Astro Citra saluran 131 (saluran HBO versi Malaysia dengan filem blockbuster tempatan dan Asia) dan yang terbaru ialah Astro Bella (saluran 133). 



Tetapi saya tertanya-tanya juga ya kenapa saluran Astro B4U dibuang dari pakej Mustika ya. Adakah kerana sudah habis semua filem Bollywood ditayangkan di saluran ini ? Adakah kerana kurangya filem Bollywood yang mencecah Box Office akhir-akhir ini sehingga demam hindustan di Malaysia sudah reda ? Wallahualam...



Dengan pelancaran Astro Bella ini pastinya berita baik buat peminat telenovela terutamanya kaum wanita. Anda boleh 'berkampung depan tv' layan telenovela sampai lebam tapi apa yang penting jangan sampai mengabaikan tanggungjawab anda kepada keluarga dan kerjaya anda....



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~~

Comments
1 Comments

1 comments:

Noor Fatin said...

tu dia.. tengok telenovela sampai pengsan.ahaks

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget