Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Samir Nasri sah berpindah ke Manchester City dari Arsenal



BREAKING NEWS


Samir Nasri sah berpindah ke Manchester City dari Arsenal dengan yuran perpindahan sekitar £24 million dengan gaji £185,000 seminggu dan kontrak selama 4 tahun. 


Walaupun terdapat bidaan terhadap Samir Nasri di saat-saat akhir oleh Manchester United namun tidak dapat menghalang Manchester City menandatangani pemain antarabangsa Perancis ini. 


Samir Nasri akan menyarung jersi bernombor 19 sebagai pemain Manchester City. Samir Nasri telah di perkenalkan kepada media dalam 1 sidang media khas. 


Samir Nasri akan menyertai skuad Roberto Mancini dalam perlawanan Liga Perdana Inggeris (EPL) menentang Tottenham Hotspur di White Hart Lane ahad ini.


Samir Nasri yang sah berpindah ke Manchester City ini akan berebut tempat dengan David Silva, Adam Johnson, Yaya Toure, James Milner, Gareth Barry and Nigel De Jong dalam kesebelasan utama. 




Nampaknya berita perpindahan Samir Nasri ini adalah berita buruk buat peminat Gunners. Ini perpindahan keluar ketiga pemain utama Arsenal selepas Gael Clichy ke Manchester City dan Cesc Fabregas ke Barcelona. 


Pengurus Arsenal, Arsene Wenger yang tidak gembira dengan perpindahan ini menyatakan penjualan Samir Nasri adalah di sebabkan faktor psikologi dan kewangan. 


Arsene Wenger terpaksa menjual Samir Nasri bagi mengelakkan beliau berpindah secara percuma ke kelab lain setelah kontraknya akan tamat pada penghujung musim 2011/2012 ini. 


Nampaknya Arsene Wenger perlu melakukan pembelian pemain baru bertaraf dunia dengan segera bagi mengelakkan berlakunya krisis kekurangan pemain berkualiti di Emirates. Siapa yang harus Wenger beli ya...



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~

Comments
2 Comments

2 comments:

saya_arief said...

haha.habis la arsenal kali ni.
;D

amirah said...

susah dah hati arsenal kalo gini

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget